Faktori optimizacije sajta

Verujem da ste vec svi culi i da se kod nas odomaćio pojam optimizacija sajta i da osnovne neke zahvate i pojmove skoro svi zanju.

optimizacija-sajtaFaktori koji utiču na optimizaciju sajta i direktno na plasman na pretraživačima, često se menjaju, Google ih često nadograđuje i eksperimentiše da bi korisniku pružio što relevantnije informacije. Cifra sa kojom se barata je negdo preko 200 faktora koji utiču na vaš položaj, ali niko ne zna precizno koji su to faktori i kako utiču. Mislim da preteruju kada kažu da ni zaposleni u Googlu ne znaju tačno koji su sve to faktori.

Kada već pričamo o tome Google izdaje smernice pri izradi sajta, objavljuje javno svoje promene algoritma, tako da to nije baš sve toliko misteriozno.

Faktori koji utiču na vase pozicije

  • Važnu ulogu igraju linkovi ka vašoj stranici
  • Autoritet domena sa koga linkujete na sajt
  • Ključne reči u nazivu domena
  • Ključne reči na nivou stranice
  • Društvene mreže
  • Optimizovanost web stranice
  • H1, H2 i H3 naslovi na stranicama
  • alt tagovi na slikama
  • starost vašeg web domena
  • izbegavati flash na stranici
  • odnos teksta i koda na stranicama
  • prikaz na mobilnim uređajima

Evo ovih nekoliko faktora za početak su sasvim dovoljni pa testirajte svoj sajt, pa popravite neke nedostatke i proverite kako to utiče na vaš rezultat. Ovo su vam i smernice gde da obratite pažnju pri optimizaciji sajta.

Promene algoritma možete pratiti na sajtovima profesionalaca koji se bave optimizacijom sajta kao što su optimizacijasajtaseo.com i seooptimizacijasajta.org.

Ovi gore nabrojani SEO faktori su važni i oni se ne menjaju često, skoro uopšte. Google ih stalno dorađuje, ali samo iz jednog razloga kako bi opstao kao pretraživač broj jedan i kako bi korisnicima uvek pružio najtačnije informacije.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.